Pioneer X-HM71-S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer X-HM71-S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

JP0123 30-08-2013
Geschreven voor: Pioneer X-HM71-S

Mooi product. Gekozen vanwege de vele mogelijkheden en in het bijzonder de airplay functie.

De installatie was zeer eenvoudig en snel. Verbinden met wifi en iPhone ging snel. Mooi geluid voor een systeem in deze prijsklasse maar ik moet meer muziek geluisterd hebben om hier een echt oordeel over te geven.

Ik heb ook voor dit systeem gekozen vanwege de mogelijkheid om video's vanaf iPhone ed. af te spelen op de TV via een RCA verbinding naar de TV. Helaas gaat dit alleen via het docking station (30 pins). Met mijn iPhone 5 gaat dit dus niet!! Pioneer raadt het gebruik van een 30 pins-lightning adapter af. Via airplay worden geen video's gestreamt.

De bediening is eenvoudig. Zeer handig is de Pioneer app zodat je het systeem kunt bedienen met je smartphone!!

Na het aanzetten duurt het ongeveer 20 seconden voordat je muziek (radio, steam, cd. etc.) kunt luisteren.

Vanuit stand-by gaat aanzetten snel omdat de netwerk verbinding blijft behouden. Het stand-by vermogen is 17 watt, te veel om langdurig te gebruiken.

Zeer tevreden met deze miniset!